Aktualności

Praca, sukcesy, wydarzenia, ciekawostki, ludzie

Wersje językowe na stronach internetowych.

22-03-2019

Wersje językowe na stronach internetowych.

Strona internetowa to bez wątpienia największe narzędzie do prowadzenia działalności w Internecie. Stanowi dobrą wizytówkę, która pomaga zapoznać się z oferowanym produktem bądź usługą.
Istotne jest, aby przystosować ją do użytkowników i grupy docelowej do której kierowana jest nasza oferta. Jeżeli naszym odbiorcą jest klient zagraniczny, warto stronę internetowa wzbogacić o wersje językowe. W ten sposób zapewne o wiele szybciej oferta trafi do szerszego grona klientów zarówno z danego kraju, jak i poza nim. Istnieje wiele sposobów na to, by zaprezentować inne języki, w których dostępna jest strona. Najpopularniejsza metoda to umieszczenie przycisków w menu czy symboli flag, reprezentujących wersje językowe.

Pamiętaj, sprzedaż produktów i oferowanie usług jest o wiele prostsze, jeśli strona internetowa jest przystosowana do potrzeb regionu oraz kraju, do którego je kierujesz.

Zapraszamy do zapoznania sie z naszym portfolio stron internetowych!

Portfolio

animacje.etim.pl strony.etim.pl wizualizacje.etim.pl projektygraficzne.etim.pl