Aktualności
Praca, sukcesy, wydarzenia, ciekawostki, ludzie
22-03-2019
Wersje językowe na stronach internetowych.
Strona internetowa to bez wątpienia największe narzędzie do prowadzenia działalności w Internecie. Stanowi dobrą wizytówkę, która pomaga zapoznać się z oferowanym produktem bądź usługą.
Istotne jest, aby przystosować ją do użytkowników i grupy docelowej do której kierowana jest nasza oferta. Jeżeli naszym odbiorcą jest klient zagraniczny, warto stronę internetowa wzbogacić o wersje językowe. W ten sposób zapewne o wiele szybciej oferta trafi do szerszego grona klientów zarówno z danego kraju, jak i poza nim. Istnieje wiele sposobów na to, by zaprezentować inne języki, w których dostępna jest strona. Najpopularniejsza metoda to umieszczenie przycisków w menu czy symboli flag, reprezentujących wersje językowe.
Pamiętaj, sprzedaż produktów i oferowanie usług jest o wiele prostsze, jeśli strona internetowa jest przystosowana do potrzeb regionu oraz kraju, do którego je kierujesz.
Zapraszamy do zapoznania sie z naszym portfolio stron internetowych!