Case Study / Partec
Wyzwanie
Firma Partec zleciła nam opracowanie kompleksowej koncepcji prezentacji produktów w wszystkich materiałach reklamowych i na różnych nośnikach. Poszukiwaliśmy sposobu, by połączyć estetykę z funkcjonalnością, znaleźć czytelną, ale jednocześnie atrakcyjną dla odbiorcy formę pokazania bardzo technicznych elementów takich jak szalunki tracone, systemy zbrojeń i hydroizolacji. Linia graficzna musiała być uniwersalna a zastosowane rozwiązania elastyczne, ponieważ istotne było wykreowanie i utrzymanie jednolitego wizerunku firmy.
Wizualizacje
Fotorealistyczne wizualizacje 3D produktów firmy Partec stały się dla nas punktem wyjścia do pracy nad spójnym wizerunkiem marki. Stworzyliśmy około 200 wizualizacji w otoczeniu, ponad 300 wizualizacji studyjnych, blisko 250 schematów montażu. Ten zestaw wizualizacji posłużył nam do zilustrowania strony internetowej, katalogu drukowanego oraz animacji dla firmy Partec.
Strona internetowa
Nowa strona internetowa wprowadziła wiele zmian do wizerunku firmy. Najistotniejszym elementem są obszerne prezentery poszczególnych produktów. Szczegółowe specyfikacje produktów zawierają nowe wizualizacje 3D, schematy, przekroje oraz dodatkowe materiały do pobrania. Nowoczesny design strony stanowi spójną całość z materiałami drukowanymi oraz animacjami.
Zobacz stronęNowoczesna
Strona powstała w oparciu o najnowsze trendy projektowania. Jest responsywna, czyli dostosowuje się automatycznie do rozmiaru ekranu, na którym jest wyświetlana.
Funkcjonalna
Przemyślana struktura, intuicyjny sposób nawigowania, podpowiadanie kolejnych kroków i produktów to niewątpliwe atuty nowej, rozbudowanej strony.
Piękna
Produkty firmy Partem zaprezentowaliśmy w atrakcyjny, estetyczny sposób. Przyjemny dla oka efekt uzyskaliśmy poprzez fotorealistyczne wizualizacje oraz spójną oprawę graficzną.
Katalog produktów
Na 130 stronach katalogu zaprezentowaliśmy kilkadziesiąt produktów. Każdy z nich pokazany jest w jednolitej formule: wizualizacje w otoczeniu, różne ujęcia w formie studyjnej, schematy montażu, opisy, tabele. Karty katalogowe stały się również bazą do projektowania prezenterów produktów na stronie internetowej. W efekcie katalog i strona internetowa stanowią spójny komplet.
Kalendarz ścienny
Kalendarz jest ważną, całoroczną formą reklamy. Projekty, które wykonaliśmy nawiązują bezpośrednio do innych materiałów reklamowych i są kolejnym elementem nowej odsłony firmy Partec.
Gadżety piśmiennicze i notatniki
Zadbaliśmy również o to, by podstawowe materiały do pracy jak notatniki, planery, długopisy czy ołówki by były również wykonane zgodnie z nową linią graficzną.
Reklamy typu Roll-up i inne
Zastosowane w stronie internetowej i katalogu formy prezentacji, np. przekroje budynków stały się elementem rozpoznawalnym firmy Partec. Dlatego też konsekwentnie wykorzystywane są również w nośnikach typu roll’up czy wielkoformatowych tablicach informacyjnych.
Jest to doskonały przykład, jak dobrze opracowana koncepcja daje możliwość kreowania jednolitego wizerunku i wielokrotnego wykorzystywania grafik na różne potrzeby reklamowe klienta.
Animacje promujące markę
Firma Partec dostarcza szalunki tracone, systemy zbrojeń oraz hydroizolacji zarówno do budowy obiektów wielkopowierzchniowych jak i domów jednorodzinnych. Dla każdego rodzaju odbiorcy stworzyliśmy obszerne animacje, w których zaprezentowaliśmy firmę, jej atuty oraz wszystkie produkty. Zwróciliśmy również uwagę na atesty i certyfikaty, jakimi firma może się pochwalić. Dzięki tym animacjom firma w kilka minut może zaprezentować swój potencjał, wzbudzić zaufanie oraz skłonić do podjęcia rozmów handlowych.
Animacje wizerunkowe stały się podstawą do przygotowania zestawu szczegółowych animacji produktowych.
Animacje produktów
Zestaw szczegółowych animacji dotyczących montażu poszczególnych produktów liczy ponad 20 sztuk. Każda z nich pokazuje krok po kroku, do czego dany produkt służy i jak powinien być montowany.
Facebook, Youtube, Google+
W ramach usług marketingowych obsługujemy profile firmy Partec na portalach społecznościowych.
Przykładowe tematy postów na profilu Facebook:
- związane z działalnością firmy
- zagadki dotyczące produktów
- promocja produktów
- instrukcje montażu
- wyjaśniające terminy branżowe
- ciekawostki
Doradztwo
Kompleksowy charakter współpracy obejmował również doradztwo na kilku płaszczyznach. By dojść do efektów zaprezentowanych w Case Study musieliśmy:
- dokonać analizy potrzeb,
- scharakteryzować kategorie odbiorców,
- przygotować koncepcje wizerunku,
- opracować specyfikacje głównych elementów przekazu,
- dobrać narzędzia marketingowe.
Opinia klienta
“[...] Pracownicy wielokrotnie udowodnili, ze potrafią pracować szybko i rzetelnie, a przy tym wykazują się dużym zrozumieniem specyfiki naszej firmy. Doceniamy również bogate doświadczenie agencji, które owocuje merytorycznym doradztwem.”