Case Study / Plastline

Wyzwanie

Firma Plast Line Group reprezentuje czołowe firm w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Są to Motan, Regloplas, Getecha, MTF Technik, Achberg - liderzy produkcji urządzeń peryferyjnych na świecie. Nasze zadanie polegało na tym, by odważnie i intrygująco, ale jednocześnie z należytą klasą wykreować nowy wizerunek firmy Plast Line.
Postawiliśmy na kobiety.

Monitor
Plastline - strona internetowa
Scroll Icon

Strona internetowa

Tworzywa sztuczne to branża zdominowana przez mężczyzn, dlatego byliśmy pewni, że wizerunek firmy nabierze interesującego charakteru gdy, główną rolę graficzną oddamy kobietom. Wokół tej myśli budowaliśmy wszystkie projekty. Panie nadały stronie niepowtarzalnego klimatu i przyciągnęły uwagę wielu odbiorców.

Zobacz stronę
Nowoczesna strona - Bialic

Nowoczesna

Najnowsze trendy graficzne to nie jedyny aspekt godny uwagi w stronie. Nowoczesność to również dostosowanie do prawidłowego wyświetlania na wszystkich możliwych urządzeń typu tablet, smartfon.

Odważna strona - Bialic

Odważna

Ciekawe zdjęcia poddane odważnej obróbce graficznej powodują, że zainteresowanie internauty wzrasta z każdym kliknięciem. Zdjęcia kobiet stylizowane są zgodnie z zakresem usług świadczonych przez firmę, którą reprezentują.

Funkcjonalna strona - Bialic

Funkcjonalna

Zakres informacyjny strony jest bardzo obszerny, ponieważ skupia ona ofertę pięciu partnerów biznesowych, a każdy z nich proponuje kilkadziesiąt urządzeń. Udało nam się wszystko zaprezentować w sposób jednolity, czytelny i użyteczny.

Plastline - wizualizacja nr 2
  • Plastline - wizualizacja nr 2
  • Plastline - wizualizacja nr 1
  • Plastline - wizualizacja nr 3
  • Plastline - wizualizacja nr 4
  • Plastline - wizualizacja nr 5

Identyfikacja wizualna

Przygotowaliśmy dla Klienta kompleksową i spójną identyfikację wizualną. Początkiem było logo, zarówno pierwszy projekt jak i lifting. Elementy graficzne konsekwentnie użyliśmy w innych materiałach. Zadbaliśmy o to, by znak firmowy jednoznacznie kojarzył się z marką Plast Line, był przy tym nowoczesny a jego symbolika wskazywała na prestiż Klienta.

Plastline - Logo

Teczki

Najwyższa jakość materiałów, wysoki połysk, intrygująca postać kobiety – wszystkie te elementy powodują, że każdy z przyjemnością i zainteresowaniem przyjmuje teczkę firmy Plast Line.

Plastline - teczka Plastline - rozłożona teczka

Kalendarze

Jedną z form reklamy, która z powodzeniem przez okrągły rok przypomina o firmie, są kalendarze. Warunkiem powodzenia jest dobry projekt graficzny – musi być ciekawy i przyjemny dla oka. Nasze kalendarze oczywiście takie są.

Plastline - kalendarz

Reklama prasowa

Przygotowaliśmy kilkanaście projektów reklam prasowych zarówno na okładki, rozkładówki, jak i boksy o zróżnicowanych formatach. W pismach branżowych firma Plast Line zawsze prezentuje się intrygująco.

Plastline - prasowa

Grafika mailingowa

Kanał komunikacji mailowej jest skutecznie wykorzystywany przez firmę Plast Line w celach informacyjnych i reklamowych. Nasze zadanie to ubranie treści w stosowna grafikę, nie zapominając przy tym o spójności przekazu oraz celu danej kampanii.

Plastline - grafika mailingowa

Auto z oklejeniem

Coraz częściej docenianą formą reklamy jest reklama mobilna. Idealnym nośnikiem są samochody należące do floty firmowej. Przygotowaliśmy kilka projektów oklejenia zarówno samochodów, osobowych, jak i busów. Dzięki naszym projektom nie można ich nie zauważyć.

Plastline - auto z oklejeniem

Stoiska targowe

Ważnym wydarzeniem dla firmy są coroczne imprezy targowe w kraju i na świecie. Cyklicznie stajemy przed wyznaniem wykreowania kolejnego zaskoczenia, niebanalnych grafik, po prostu niespodzianki. Bywa, że nasze pomysły są bardzo odważne, ale niezmiernie nam miło, gdy dowiadujemy się, że są skuteczne i przyciągają gości do stoiska.

Plastline - stoiska targowe

Poprzednie serie reklam

Współpraca z firmą Plast Line trwa od wielu lat i z dużym sentymentem oglądamy poprzednie serie reklam. Zawsze mają one konkretną myśl przewodnią, są oparte na pomyśle przekazu, a cała kampania reklamowa konsekwentnie budowana jest na różnych polach reklamowych.

Plakaty

Przykładem naszej kreatywności są plakaty, a właściwie ich całe serie, które w niedosłowny, czasem zaskakujący sposób mówią o firmie i jej ofercie. Niebanalne grafiki zachęcają, by zatrzymać się nad obrazem i na pewno dłużej pozostają w pamięci.

Plastline - plakat nr 1 Plastline - plakat nr 2 Plastline - plakat nr 3 Plastline - plakat nr 4 Plastline - plakat nr 5 Plastline - plakat nr 6 Plastline - plakat nr 7 Plastline - plakat nr 8

Animowane intro

Dynamiczny akcent animowany, czyli INTRO, powstało na bazie logo. To produkcja wielokrotnego użytku, przydaje się na targach, stronie internetowej, w materiałach filmowych. Jest to animacja skutecznie promująca znak rozpoznawczy firmy. Obraz, ruch, efekty dźwiękowe i muzyczne – ten komplet robi wrażenie.

Animowane bannery

Firma Plast Line z duchem czasu promuje się również na portalach internetowych. Narzędziem do tego są banery reklamowe. Cyklicznie przygotowujemy zestaw banerów o różnych formatach. Zawsze są to banery animowane, spójne z linią graficzną całej firmy i bardzo skuteczne.

Doradztwo

Nowy wizerunek firmy wymaga zawsze bardzo dokładnych analiz i rozsądnych decyzji. Ważne, aby nie utracić dotychczasowych efektów i jednocześnie wykreować taką odsłonę, która pokaże firmę w nowy blasku. Aby dojść do efektów zaprezentowanych w case study:

  • dokonaliśmy kompleksowej analizy potrzeb,
  • podsumowaliśmy dotychczasowe działania wizerunkowe,
  • przygotowaliśmy kilka koncepcji wizerunku,
  • opracowaliśmy specyfikacje głównych elementów przekazu.
strony.etim.pl animacje.etim.pl wizualizacje.etim.pl projektygraficzne.etim.pl