Case Study / Plastline
Wyzwanie
Firma Plast Line Group reprezentuje czołowe firm w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Są to Motan, Regloplas, Getecha, MTF Technik, Achberg - liderzy produkcji urządzeń peryferyjnych na świecie. Nasze zadanie polegało na tym, by odważnie i intrygująco, ale jednocześnie z należytą klasą wykreować nowy wizerunek firmy Plast Line.
Postawiliśmy na kobiety.
Strona internetowa
Tworzywa sztuczne to branża zdominowana przez mężczyzn, dlatego byliśmy pewni, że wizerunek firmy nabierze interesującego charakteru gdy, główną rolę graficzną oddamy kobietom. Wokół tej myśli budowaliśmy wszystkie projekty. Panie nadały stronie niepowtarzalnego klimatu i przyciągnęły uwagę wielu odbiorców.
Zobacz stronęNowoczesna
Najnowsze trendy graficzne to nie jedyny aspekt godny uwagi w stronie. Nowoczesność to również dostosowanie do prawidłowego wyświetlania na wszystkich możliwych urządzeń typu tablet, smartfon.
Odważna
Ciekawe zdjęcia poddane odważnej obróbce graficznej powodują, że zainteresowanie internauty wzrasta z każdym kliknięciem. Zdjęcia kobiet stylizowane są zgodnie z zakresem usług świadczonych przez firmę, którą reprezentują.
Funkcjonalna
Zakres informacyjny strony jest bardzo obszerny, ponieważ skupia ona ofertę pięciu partnerów biznesowych, a każdy z nich proponuje kilkadziesiąt urządzeń. Udało nam się wszystko zaprezentować w sposób jednolity, czytelny i użyteczny.
Identyfikacja wizualna
Przygotowaliśmy dla Klienta kompleksową i spójną identyfikację wizualną. Początkiem było logo, zarówno pierwszy projekt jak i lifting. Elementy graficzne konsekwentnie użyliśmy w innych materiałach. Zadbaliśmy o to, by znak firmowy jednoznacznie kojarzył się z marką Plast Line, był przy tym nowoczesny a jego symbolika wskazywała na prestiż Klienta.
Teczki
Najwyższa jakość materiałów, wysoki połysk, intrygująca postać kobiety – wszystkie te elementy powodują, że każdy z przyjemnością i zainteresowaniem przyjmuje teczkę firmy Plast Line.
Kalendarze
Jedną z form reklamy, która z powodzeniem przez okrągły rok przypomina o firmie, są kalendarze. Warunkiem powodzenia jest dobry projekt graficzny – musi być ciekawy i przyjemny dla oka. Nasze kalendarze oczywiście takie są.
Reklama prasowa
Przygotowaliśmy kilkanaście projektów reklam prasowych zarówno na okładki, rozkładówki, jak i boksy o zróżnicowanych formatach. W pismach branżowych firma Plast Line zawsze prezentuje się intrygująco.
Grafika mailingowa
Kanał komunikacji mailowej jest skutecznie wykorzystywany przez firmę Plast Line w celach informacyjnych i reklamowych. Nasze zadanie to ubranie treści w stosowna grafikę, nie zapominając przy tym o spójności przekazu oraz celu danej kampanii.
Auto z oklejeniem
Coraz częściej docenianą formą reklamy jest reklama mobilna. Idealnym nośnikiem są samochody należące do floty firmowej. Przygotowaliśmy kilka projektów oklejenia zarówno samochodów, osobowych, jak i busów. Dzięki naszym projektom nie można ich nie zauważyć.
Stoiska targowe
Ważnym wydarzeniem dla firmy są coroczne imprezy targowe w kraju i na świecie. Cyklicznie stajemy przed wyznaniem wykreowania kolejnego zaskoczenia, niebanalnych grafik, po prostu niespodzianki. Bywa, że nasze pomysły są bardzo odważne, ale niezmiernie nam miło, gdy dowiadujemy się, że są skuteczne i przyciągają gości do stoiska.
Poprzednie serie reklam
Współpraca z firmą Plast Line trwa od wielu lat i z dużym sentymentem oglądamy poprzednie serie reklam. Zawsze mają one konkretną myśl przewodnią, są oparte na pomyśle przekazu, a cała kampania reklamowa konsekwentnie budowana jest na różnych polach reklamowych.
Plakaty
Przykładem naszej kreatywności są plakaty, a właściwie ich całe serie, które w niedosłowny, czasem zaskakujący sposób mówią o firmie i jej ofercie. Niebanalne grafiki zachęcają, by zatrzymać się nad obrazem i na pewno dłużej pozostają w pamięci.
Animowane intro
Dynamiczny akcent animowany, czyli INTRO, powstało na bazie logo. To produkcja wielokrotnego użytku, przydaje się na targach, stronie internetowej, w materiałach filmowych. Jest to animacja skutecznie promująca znak rozpoznawczy firmy. Obraz, ruch, efekty dźwiękowe i muzyczne – ten komplet robi wrażenie.
Doradztwo
Nowy wizerunek firmy wymaga zawsze bardzo dokładnych analiz i rozsądnych decyzji. Ważne, aby nie utracić dotychczasowych efektów i jednocześnie wykreować taką odsłonę, która pokaże firmę w nowy blasku. Aby dojść do efektów zaprezentowanych w case study:
- dokonaliśmy kompleksowej analizy potrzeb,
- podsumowaliśmy dotychczasowe działania wizerunkowe,
- przygotowaliśmy kilka koncepcji wizerunku,
- opracowaliśmy specyfikacje głównych elementów przekazu.