Case Study / Sawara

Wyzwanie

To nie mogła być zwykła strona internetowa, zwyczajne menu i ulotki. Wszystko musiało pachnieć kawą, kusić i zapraszać do degustacji. A do tego ogromna pasja właściciela i niezwykle ciekawe rozmowy. Naszym zadaniem było pokazanie tego klimatu - magii kawy, jej odmian i różnorodności.

Sawara - rezerwacja Sawara - ziarna kawy

Strona internetowa

Zaprojektowaliśmy ją tak, by głównym bohaterem była kawa. Można poznać jej odmiany, walory smakowe i sposoby parzenia. Ważnym elementem strony jest sama palarnia – niezwykłe miejsce, gdzie można zobaczyć proces palenia kawy a później delektować się nią przez wiele godzin. Strona internetowa ma również sklep. Każdy smakosz kawy może zakupić w nim ulubioną wersję tego napoju lub poznać nowe, ciekawe propozycje przygotowane przez palarnię.

Zobacz stronę
Sawara - responsywny wygląd

Responsywny wygląd

Zadbaliśmy o to, by strona wyświetlała się prawidłowo również na urządzeniach typu tablet, smartfon. Projekt wymagał modyfikacji i serii testów, tak by ostatecznie uzyskać najlepsze użyteczność.

Sawara - autorskie zdjęcia

Autorskie zdjęcia

Dokładnie zaplanowaliśmy co i jak chcemy pokazać w danej sekcji, a następnie takie zdjęcie wykonaliśmy, w palarni lub w studiu. To właśnie starannie przygotowane zdjęcia nadają charakter tej stronie.

Sawara - wygodny sklep

Wygodny sklep

Z każdego miejsca strony można przejść do sklepu internetowego. A w nim jeszcze raz esencja informacji o smaku, pochodzeniu i formie parzenia kawy. Na końcu łatwy zakup i pozostaje tylko oczekiwanie na dostawę.

Sesja zdjęciowa

Wykonaliśmy obszerną serię fotograficzną, oddaliśmy magiczny klimat samej palarni oraz piękno i różnorodność kawy. Te niewielkie ziarna w sąsiedztwie różnych rekwizytów stanowią siłę przekazu nie tylko strony internetowej. Wykorzystywane są również we wszystkich materiałach drukowanych oraz na portalach społecznościowych.

Sawara - sesja nr 1
Sawara - sesja nr 2
Sawara - kubek kawy
Sawara - menu składane

Menu składane

Zaprojektowaliśmy dużą, czytelną kartę menu z kompletnym asortymentem palarni oraz cenami. Menu wzbogacone zostało o elementy graficzne i zdjęciowe zgodnie z linią graficzną strony internetowej. Karta stanowi również graficzny akcent aranżacji wnętrza.

Plakat i ulotki

Ulotka reklamowa oraz plakaty informacyjne zostały wykonane jako kontynuacja prac nad stron internetową. Zadbaliśmy o spójny przekaz. Obie formy miały charakter zaproszenia zarówno do palarni tej stacjonarnej jak i jej wersji internetowej.

Sawara - ulotki

Animacja webowa

Przygotowaliśmy animację, która spełnia dwa cele: stanowi reklamę samej palarni kawy oraz prezentuje walory nowej witryny internetowej. Zwróciliśmy uwagę na ciekawe elementy strony, jej funkcjonalności oraz rozwiązania graficzne. Animacja stała się idealną formą zaproszenia do skorzystania z zakupów stacjonarnych i internetowych.

Doradztwo

Spotkaliśmy się z Klientem, w chwili gdy podjął decyzję o zmianie strony internetowej. Na podstawie wywiadu, obserwacji oraz w wyniku analizy przygotowaliśmy zestaw wniosków i porad dotyczący:

  • wizerunku,
  • sposobu komunikacji,
  • dalszych działań reklamowych,
  • kierunków rozwoju.
Sawara - opinia

Opinia klienta

“[...] Współpracujemy już prawie dwa lata i zawsze otrzymujemy więcej i szybciej niż się spodziewamy. Doceniamy również czas reakcji i przyjazne nastawienie. Często otrzymujemy również propozycję innych działań, które Etim rekomenduje dla nasze Palarni. [...] Nasi klienci bardzo dobrze reagują na naszą stronę internetową, sklep, materiały drukowane itp. Z przyjemnością słuchamy pozytywnych opinii. To najlepszy dowód, że współpraca z Etimem, to dobra decyzja.”

Palarnia Kawy Sawara

Saloum Rafik

strony.etim.pl animacje.etim.pl wizualizacje.etim.pl projektygraficzne.etim.pl