Case Study / Sawara
Wyzwanie
To nie mogła być zwykła strona internetowa, zwyczajne menu i ulotki. Wszystko musiało pachnieć kawą, kusić i zapraszać do degustacji. A do tego ogromna pasja właściciela i niezwykle ciekawe rozmowy. Naszym zadaniem było pokazanie tego klimatu - magii kawy, jej odmian i różnorodności.
Strona internetowa
Zaprojektowaliśmy ją tak, by głównym bohaterem była kawa. Można poznać jej odmiany, walory smakowe i sposoby parzenia. Ważnym elementem strony jest sama palarnia – niezwykłe miejsce, gdzie można zobaczyć proces palenia kawy a później delektować się nią przez wiele godzin. Strona internetowa ma również sklep. Każdy smakosz kawy może zakupić w nim ulubioną wersję tego napoju lub poznać nowe, ciekawe propozycje przygotowane przez palarnię.
Zobacz stronęResponsywny wygląd
Zadbaliśmy o to, by strona wyświetlała się prawidłowo również na urządzeniach typu tablet, smartfon. Projekt wymagał modyfikacji i serii testów, tak by ostatecznie uzyskać najlepsze użyteczność.
Autorskie zdjęcia
Dokładnie zaplanowaliśmy co i jak chcemy pokazać w danej sekcji, a następnie takie zdjęcie wykonaliśmy, w palarni lub w studiu. To właśnie starannie przygotowane zdjęcia nadają charakter tej stronie.
Wygodny sklep
Z każdego miejsca strony można przejść do sklepu internetowego. A w nim jeszcze raz esencja informacji o smaku, pochodzeniu i formie parzenia kawy. Na końcu łatwy zakup i pozostaje tylko oczekiwanie na dostawę.
Sesja zdjęciowa
Wykonaliśmy obszerną serię fotograficzną, oddaliśmy magiczny klimat samej palarni oraz piękno i różnorodność kawy. Te niewielkie ziarna w sąsiedztwie różnych rekwizytów stanowią siłę przekazu nie tylko strony internetowej. Wykorzystywane są również we wszystkich materiałach drukowanych oraz na portalach społecznościowych.
Plakat i ulotki
Ulotka reklamowa oraz plakaty informacyjne zostały wykonane jako kontynuacja prac nad stron internetową. Zadbaliśmy o spójny przekaz. Obie formy miały charakter zaproszenia zarówno do palarni tej stacjonarnej jak i jej wersji internetowej.
Animacja webowa
Przygotowaliśmy animację, która spełnia dwa cele: stanowi reklamę samej palarni kawy oraz prezentuje walory nowej witryny internetowej. Zwróciliśmy uwagę na ciekawe elementy strony, jej funkcjonalności oraz rozwiązania graficzne. Animacja stała się idealną formą zaproszenia do skorzystania z zakupów stacjonarnych i internetowych.
Doradztwo
Spotkaliśmy się z Klientem, w chwili gdy podjął decyzję o zmianie strony internetowej. Na podstawie wywiadu, obserwacji oraz w wyniku analizy przygotowaliśmy zestaw wniosków i porad dotyczący:
- wizerunku,
- sposobu komunikacji,
- dalszych działań reklamowych,
- kierunków rozwoju.
Opinia klienta
“[...] Współpracujemy już prawie dwa lata i zawsze otrzymujemy więcej i szybciej niż się spodziewamy. Doceniamy również czas reakcji i przyjazne nastawienie. Często otrzymujemy również propozycję innych działań, które Etim rekomenduje dla nasze Palarni. [...] Nasi klienci bardzo dobrze reagują na naszą stronę internetową, sklep, materiały drukowane itp. Z przyjemnością słuchamy pozytywnych opinii. To najlepszy dowód, że współpraca z Etimem, to dobra decyzja.”